Acompanyament (Doing Together)
La solitud de l’empresari és palesa en el dia a dia. L’alt impacte de les seves decisions en l’entorn proper fa que aquestes portin sovint una elevada càrrega emocional sota la qual és difícil ser objectiu.
El concepte anglosaxó del ‘Doing Together’ és una metodologia de treball de cooperació entre el consultor i l’empresari, en què el primer facilita dades objectives que ajuden a reflexionar sobre el conflicte, i el segon pren les decisions en funció d’aquestes dades, de les quals n’ha pogut comprovar l’impacte amb el contrast de parers.
No donem una solució a un problema o a una situació determinada, sinó que es tracta “d’ajudar a pensar”.
L’acompanyament a vegades s’instrumenta amb la presència del consultor en el consell d’administració de l’empresa; d’altres, l’assessorament és més puntual, per afrontar una problemàtica concreta.
Serveis relacionats |
|
|
