Consultoria recursos humans | Formació | Selecció de personal / Consultoria Direcció / Estratègia d'empresa / Mediació i negociació

Mediació i negociació

Mediació i negociació

La resolució de litigis entre dues parts enfrontades requereix objectivitat i empatia. Recórrer als tribunals de justícia no sempre és la millor opció, i de ben segur no és la més econòmica.

La mediació s’empra per resoldre conflictes societaris, familiars i, fins i tot, en processos de fusions i adquisicions. Un equip interdisciplinari d’economistes, psicòlegs i advocats pot oferir processos de resolució de conflictes que donin resultats sòlids i equilibrats.

Observar la situació des dels dos punts de vista i promoure acords justos per a ambdues parts requereix una anàlisi en profunditat del problema, que permetrà desenvolupar solucions satisfactòries per als implicats.

Hem intervingut en nombroses ocasions en aquest tipus de negociacions i mediacions de conflictes: els resultats han estat, sovint, molt millors dels esperats per les parts amb l’ús d’altres eines.

Serveis relacionats

Gestió de conflictes

Acompanyament ('Doing Together')

Pactes de socis

   

Related content