Consultoria recursos humans | Formació | Selecció de personal / Blog 2.0 / Notícies / DriverCenter, 18 de maig de 2009

DriverCenter, 18 de maig de 2009

Sessió formativa

Sessió formativa a DriverCenter

La xarxa de Neumáticos y Servicios DRIVER ha iniciat al mes de maig el programa de formació interna per a tots els seus socis, començant per la zona de Llevant. El programa de formació interna DRIVER, presentat al pla de màrqueting 2009, ha estat dissenyat i es duu a terme per Mercaconsult.

El programa inclou de diferents packs formatius destinats a la millora de la gestió del punt de venda.

En aquest primer pack formatiu s’ha presentat el programa “De Montadores a Vendedores”, que inclou diferents pràctiques reals sobre les diferents situacions de venda i tipologies de client, i com aquestes poden generar un valor afegit que al final es tradueixi en un augment del marge, i en una diversificació dels serveis ofertats, a més de generar una millor fidelització de l’usuari que va a un punt de la xarxa DRIVER.

El temari abasta des de com afrontar l’argumentació a un usuari final per al muntatge d’uns pneumàtics comprats per Internet, fins a com detectar les necessitats reals ocultes de l’usuari, per poder ofertar els diferents serveis que ofereix la xarxa (autodiagnosi, vehicle de cortesia, servei de moto, etc.

La classe inaugural ha comptat amb una assistència de 26 socis, i la jornada formativa va durar tot el dia, amb un dinar inclòs.

Podeu consultar més informació sobre l’empresa a www.drivercenter.es.